Beijing, Shanghai en Hong Kong

2 juni 2017 - Banjarmasin, Indonesië

ik ben twee weken in China. In Beijing zat ik in een mooi hotel midden in de stad. ik ben hier naar de Chinese muur geweest. het uitzicht was prachtig. Ik heb een dag ook nog goed geshopt. Het was best warm ongeveer 25 graden. Toen vloog ik van Beijing naar Shanghai. De vlucht duurde 1 uur en 45 minuten.  In Shanghai verbleef ik in een hostel aan de rand van de stad. Ik ben een dag naar de Bund geweest(dat is een soort boulevard). Als je in Shanghai raad ik je deze plek erg aan. Ik ben ook naar de YuYaun tuinen geweest. Het was erg mooi om daar een keer te zijn geweest. Ik ben een dag in de midden stad van  Shanghai geweest. Het is erg mooi vooral in de wijk old town. Ik vloog van Shanghai airport naar Hong Kong. de vlucht duurde bijna twee uur. toen ik aan kwam in  Hong Kong de taxi stond al op mij te wachten. Toen we naar mijn hotel reden zag ik bijna meer taxi's dan gewone auto's. Maar ik verblijf in een prachtig hotel. Ik ben naar de Victoria peak geweest. daar heb je het beste uitzicht over de stad. Ik ben ook nog met de Star Ferry geweest. Veel mensen raden me aan om in Hong Kong te gaan shoppen. Dus ik heb dat een dag even gedaan. ik ben in een aantal typische winkels geweest. maar ik vond het niet de moete waard. Het was erg warm ongeveer 27 graden. Daarna vloog ik naar Banjarmasin in Indonesië